Eesmärk
Panna õpetajad mõistma õpioskuste ja eneseregulatsiooni toetamise olulisust kognitiivsete ja metakognitiivsete õpistrateegiate õpetamise kaudu. Lisaks õpetada hindama ja arendama õppijate õpioskuseid. Vastavalt kooli soovile võib koolitusele eelneda tundide vaatlus, nähtu analüüs õpetajaga, õppijate õpioskuste hindamine ning pärast koolitust nõustamine ja järelhindamine.
Väljundid
Õpitakse mõistma õpioskuste õpetamise ja eneseregulatsiooni toetamise tähtsust ja erinevaid kognitiivseid ning metakognitiivseid õpistrateegiaid. Lisaks õpitakse hindama ja arendama õppijate õpioskusi, looma tegevusi õppijate õpioskuste arendamiseks ja andma hinnangut oma tegevusele õppijate õpioskuste arendamisel.
Sihtrühm
koolieelse lasteasutuse õpetajad, kooliõpetajad kõigis kooliastmetes
Maht
2 päeva (4 x 45 min/p) + iseseisev töö 2 nädala jooksul
Õppekeel
eesti keel
Õppeteenustasu
alates 1400€
Läbiviija
Katrin Saks
Tartu Ülikooli haridusteaduste kaasprofessor
Tellimine
haridustark@ut.ee