Õpiringi juhtimine üldhariduskoolis

Õpiringi juhtimine üldhariduskoolis   ❜❜ Õpiringide metoodika kasutamine sai alguse just Tartu Ülikooli poolt pakutud koolituse järgselt, kus koolitajana Maria Jürimäe suutis nakatada meie õpetajaid õpiringide “pisikuga” Tänaseks on õpiringid meie koolikultuuri osa – eesmärgistatud ja ühtne süsteem. Õpiringid on Pelgulinna Gümnaasiumi õpetajate koostöö ja professionaalse arengu toetamise oluline osa. Läbi ühtsete eesmärkide, jagatud vastutuse… Continue reading Õpiringi juhtimine üldhariduskoolis

Kultuuritundlik õpetamine: kuidas võtta koolis arvesse õpilaste mitmekesist kultuuritausta

Kultuuritundlik õpetamine: kuidas võtta koolis arvesse õpilaste mitmekesist kultuuritausta   ❜❜ Koolitus oli äärmiselt huvitav ning tänapäeval ka väga vajalik, kuna iga-aastaselt kasvab meil mitmekesise kultuuritausta ning eesti keelest erineva emakeelega õppurite arv. Koolitus on üles ehitatud praktilistele tegevustele, mistõttu on loengut minimaalselt ning harjutused aitavad toetada meie praktilist igapäevatööd. Koolitajad on oma valdkonna eksperdid… Continue reading Kultuuritundlik õpetamine: kuidas võtta koolis arvesse õpilaste mitmekesist kultuuritausta

Kaasava hariduse edendamine lasteaias

Kaasava hariduse edendamine lasteaias   ❜❜ Kokkuvõtlikult ütleksime selle koolituste kohta – teadmine aitab mõista! Selle koolituse olulisimaks teabeks peame õpetamise diferentseerimist. Õppisime erinevate vajadustega lastele süsteemselt lähenemist metoodiliselt õigel moel. Lisaks tuletati õpetajatele meelde kasulikud nipid erineva käitumisega lastega toimetulekuks ning saime konkreetseid nõuandeid, mida parandada või täiendada lastele individuaalse arengukava koostamisel. Kogu projektiaasta… Continue reading Kaasava hariduse edendamine lasteaias