Õpiringi juhtimine üldhariduskoolis

Õpiringi juhtimine üldhariduskoolis

 

❜❜ Õpiringide metoodika kasutamine sai alguse just Tartu Ülikooli poolt pakutud koolituse järgselt, kus koolitajana Maria Jürimäe suutis nakatada meie õpetajaid õpiringide “pisikuga” Tänaseks on õpiringid meie koolikultuuri osa – eesmärgistatud ja ühtne süsteem. Õpiringid on Pelgulinna Gümnaasiumi õpetajate koostöö ja professionaalse arengu toetamise oluline osa. Läbi ühtsete eesmärkide, jagatud vastutuse ja kolleegi parimate nõuannete toetatakse üksteist õpetamisel. Meie õpetajate jaoks on oluline, et iga õppija mõistaks tunni/teema eesmärke, seostatust teiste õppeainetega, oskaks kasutada tõhusamaid õppimise strateegiaid ja mõistaks õpioskuste olulisust. Õpetaja on õppija motivatsiooni toetaja ja tugev abimees selle hoidmisel. Õpiringid on hea võimalus kujundada koolikultuuri, luua ühtseid väärtushinnanguid ja võimestada õpetajat – teadlik õpetaja = teadlik õppija.❜❜

Tiina Tiit, Tallinna Pelgulinna gümnaasiumi õppejuht

Leave a comment

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga