Eesmärk
Pakutakse teadmisi, kuidas suurendada õpilaste motivatsiooni koolitundides. Osalejatele antakse ülevaade kaasaegsetest motivatsiooniteooriatest, tutvustatakse õpetaja interpersonaalse käitumise dimensioone ning nende seoseid õpilaste psühholoogiliste baasvajaduste ja õpimotivatsiooniga. Lisaks on osalejatel võimalik kogeda ja seejärel ise läbi viia selliseid tunniosasid, kus on tähelepanu pööratud õppurite motivatsiooni mõjutamisele.
Väljundid
Õpetajal tekib oskus toetada oma käitumisega õpilaste psühholoogilisi põhivajadusi ja seeläbi kujundada sisemist õpimotivatsiooni. Õpilaste sisemine õpimotivatsioon kunstiainete tunnis muutub võrreldes varasemaga oluliselt suuremaks.
Sihtrühm
õpetajad II, III ja IV kooliastmes
Maht
1 päev (8 x 45 min)
Õppekeel
eesti keel
Õppeteenustasu
1200€
Läbiviijad
Keret Altpere
Piret Viirpalu
Irja Vaas
Tellimine
haridustark@ut.ee