Kuidas toetada gümnasiste “nokitsemisel” tehnoloogiaga

Eesmärk

Tutvuda nn ”nokitsemisega” (tinkering, ingl k), mis aitab õpilastel kujundada avatud suhtumist tehnoloogia kasutamisel oma õppepraktikas. Õppurid tutvuvad erinevate tehnoloogiliste vahendite ja lahendustega, et kavandada ise õpitegevus, mis neile atraktiivne tundub. Vajalike vahenditega varustab korraldaja.

Väljundid

Õpetajad saavad teada, mis on “nokitsemine” ja mis rolli see tehnoloogia kasutamises mängib. Õpilased avastavad uusi põnevaid tehnoloogialahendusi ja -vahendeid ning põgusa tutvumise järgselt saavad nad otsustada, milliseid neist oma koolitundide köitvamaks muutmiseks ka edaspidi kasutusse võtta ning seeläbi paraneb ka õpitava mõistmine.

Sihtrühm

õpetajad IV kooliastmes

Maht

3 päeva (2 x 45 min/p)

Õppekeel

eesti keel

Õppeteenustasu

1400€

Läbiviijad
Aet Raudsep
Tartu Ülikooli haridustehnoloogia spetsialist
Emanuele Bardone
Tartu Ülikooli haridustehnoloogia kaasprofessor

Tellimine
haridustark@ut.ee

Lisainfo

Tutvu ka teenuse loomisele eelnenud teadustööga

Leave a comment

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga